Novosti

26Dec

Javni poziv za prodaju šumskih drvnih sortimenata  (jele,smrče,bijelog i crnog bora,hrasta,rudnog i celuloznog drveta četinara,ogrjevnog drveta lišćara) putem licitacije, za januar 2020.god.

Na osnovu Odluke direktora preduzeća o raspisivanju Javnog nadmetanja za prodaju šumskih drvnih sortimenata putem licitacije br. 03-5828 /19 od  25.12.2019. godine, JP ,,ŠPD ZDK” d.o.o. Zavidovići raspisuje :

________________________________________________________________________________

         JAVNI OGLAS 

Javno nadmetanje broj  26 – PL/19

 Za prodaju šumskih drvnih sortimenata  jele, smrče, bijelog bora, crnog bora, hrasta, rudnog i celuloznog drveta četinara, ogrjevnog drveta lišćara, "na paritetu tvrdi put", putem licitacije / javnog nadmetanja za januar 2020. godine

__________________________________________________________________

Uslovi koje moraju ispunjavati ponuđači i dokazi koje dostavljaju u ponudi :

Ponuda treba da sadrži:

1. Cjenovni obrazac ponude (mora biti potpisan i popečaćen)

2. Dokaz o uplati garancije za ozbiljnost ponude, za svaki lot posebna uplata na posebnoj uplatnici ( 5% od početne vrijednosti lot-a)

3. Izjavu o prihvatanju uslova licitacije (nalazi se u prilogu javnog poziva)

4. Obrazac za dostavljanje ponude (nalazi se u prilogu javnog poziva).

Pored navedenog ponuđači koji budu izabrani, a koji se prvi put prijavljuju, dobit će pismeno obavještenje/poziv da u roku od 2 (dva) dana, od dana prijema obavještenja, ne računajući neradne dane, dostave slijedeće dokaze :

1. Rješenje o upisu u sudski registar, da ponuđač ispunjava uslove za promet šumskih drvnih sortimenata,

2. Uvjerenje o poreznoj registraciji,

3. Uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodanu vrijednost.

4. Potvrdu o solventnosti izdatu od poslovne banke u kojoj ponuđač ima otvoren račun.

Dokazi koji se zahtjevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije , datum ovjere kopije ne može biti stariji od 6 mjeseci.

Svi navedeni dokazi dostavljaju se u ovjerenoj kopiji. Traženi dokazi se dostavljaju u zatvorenoj koverti sa naznakom „dokazi za licitaciju broj: PL-26/19 “ kao i naznakom „ne otvarati“.

U slučaju da ponuđač propusti da dostavi tažene dokaze u propisanom roku, ugovor se dodjeljuje drugorangiranom ponuđaču.

Ponuđači koji učestvuju redovno na licitacijama i koji su već dostavili dokumentaciju pod rednim brojem 1., 2. i 3. umjesto dokaza dužni su dostaviti slijedeće:

1. Izjavu kojom izjavljuju da od dostavljanja dokaza nije bilo promjena i

2. Potvrdu o solventnosti izdatu od poslovne banke u kojoj ponuđač ima otvoren račun

Ponuđači koji su uz ponudu već dostavili tražene dokaze neće biti dužni ponovo ih dostavljati.

Pravo učešća imaju sva pravna lica.

Obaveza kupca je da preuzme količinski do 5% više od ugovorene količine, ukoliko ta količina ostane na stovarištu.

U slučaju da dva ili više ponuđača ponude istu  cijenu za jedan LOT , prednost će imati ponuđač/kupac koji je aplicirao na veći broj lot-ova, odnosno na veću količinu. Licitirati se ne može ispod prvobitno ponuđene cijene u ponudi. Kupac plaća robu avansno prije otpremanja drvnih sortimenata. Iznos avansnih uplata u toku realizacije ugovora utvrđivat će Prodavac na bazi raspoloživih količina o kojima će upoznati Kupca.

Utovar na prijevozno sredstvo je obaveza kupca.

Kupac je dužan poštovati preuzimanje dnevne dinamike raspoloživih količina koje mu ponudi Prodavac. Nakon prijema odluke o izboru ponuđača, ukoliko Kupac smatra da ne može ispoštovati ugovorne obaveze, odnosno preuzimanje raspoloživih količina u ostavljenom roku i dnevnoj dinamici, dužan je u roku od 24h dostaviti Prodavcu Izjavu o odustajanju od određenih lot-ova a koja se nalazi u prilogu javnog poziva. 

Otprema će se vršiti do 01.02.2020. godine ili do popisivanja godišnjih ugovora za sukcesivnu isporuku.

Ponude slati u zatvorenoj koverti najkasnije do 06.01.2020. godine do   10:00 sati  na protokol JP “ŠPD ZDK” d.o.o. Zavidovići, sa naznakom Licitacija br. PL-26/19 – Prodaja drvnih sortimenata „na paritetu tvrdi put“ - NE OTVARATI  .

Rok za dostavljanje ponuda ističe 06.01.2020. godine u 10:00 sati. Ponude koje su dostavljene po isteku ovog roka će biti vraćene ponuđaču neotvorene.

Cjenovni obrazac ponude treba biti potpisan i popečaćen. Obavezno je apliciratina na cijeli LOT, parcijalne ponude će biti odbijene.

Javno otvaranje će se obaviti dana 06.01.2020.godine u 11:00 sati u prostorijama Uprave društva, u Zavidovićima, ulica Alije Izetbegovića br. 25.

Ponuđač je dužan uz traženu dokumentaciju priložiti dokaz o uplati garancije za ozbiljnost ponude 5 % od početne vrijednosti lot-a (za svaki LOT posebna uplata) .

Ponuđačima čija ponuda ne bude izabrana kao najpovoljnija, garancija će se vratiti nakon što se zaključi ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem. Ukoliko izabrani najpovoljniji ponuđač ne zaključi ugovor a dostavi u ostavljenom roku izjavu o odustajanju od lot-a, garancija će mu se vratiti, a ugovor će se zaključiti sa drugorangiranim ponuđačem.

Nakon zaključenja ugovora o kupoprodaji, kupac plaća robu avansno prije otpremanja drvnih sortimenata.

Iznos garancije za ozbiljnost ponude koji je Kupac uplatio na ime učešća na licitaciji Prodavac će zadržati do kraja relizacije ugovora na ime garancije za dobro izvršenja ugovora.

Ukoliko Kupac bude uredno izvršavao ugovorene obaveze do kraja iznos garancije će biti uračunat kao avans za zadnju isporuku. Ukoliko Kupac ne bude poštovao  ugovorene obaveze i ne bude poštovao dnevnu dinamiku, Prodavac ima pravo zadržati upaćenu garanciju.

Raskid ugovora:

Prodavac ima pravo jednostanog raskida ugovora u slučaju da :

1. Kupac ne uplati utvrđeni avans po ugovoru,

2. Kupac ne bude vršio preuzimanje raspoloživih količina koje mu ponudi Prodavac.

Ukoliko Kupac ne bude poštovao dnevnu dinamiku, Prodavac ima pravo raskinuti ugovor i zadržati garanciju za ozbiljnost ponude te ponuditi ugovor drugorangiranom ponuđaču.

U slučaju da Kupac odustane od zaključenog ugovora, Prodavac zadržava pravo da iznos uplaćene garancije za ozbiljnost ponude zadrži.

Napomena:

Ukoliko je ponuđena jedinična cijena po bilo kom sortimentu i klasi, neodređena ili niža od početnih cijena u obrascima, ponuda će se smatrati neprihvatljivom i kao takva će biti odbijena.

Ukoliko ponuda ne bude kompletna u dijelu tražene dokumentacije odnosno ponuđač bude ocijenjen kao nekvalificiran za učešće u nadmetanju, ista će se odbaciti.

Zapisnik sa otvaranja ponuda će biti u roku od 2 dana od dana otvaranja ponuda postavljen na web stranici JP ,,ŠPD ZDK” d.o.o. Zavidovići www.spdzdk.ba, a odluke o izboru najpovoljnijih ponuđača i obavještenja će e - mailom biti dostavljeni ponuđačima u roku od 2 dana od dana otvaranja ponuda.

Dodatne informacije o licitiranim količinama raspoređenim po drvnim sortimentima i cjenovni obrazac ponude, možete preuzeti ovdje. 

Sve dodatne informacije možete dobiti na brojeve telefona 032/877-834, 032/877-753.